میر ابراهیم صدیق نامزد انتخابات مجلس در استان البرز عنوان کرد :

حاشیه نشینی و ترافیک بزرگترین معضلات استان البرز

به گزارش خبرانرژی: میر ابراهیم صدیق با بیان اینکه نماینده مردم در مجلس می‌تواند با استفاده از مدیران بومی آشنا به موضوعات خاص و شهری اقدامات منجر به نتایج مثبتی را دراین زمینه انجام دهد ، افزود:

حاشیه نشینی و ترافیک بزرگترین معضلات استان البرز، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ،یکی از معضلات اساسی استان البرز  را معضل حاشیه نشینی و ترافیک عنوان کرد و گفت: ترافیک یک روزه ایجاد نشده که یک روزه حل شود او در حوزه ترافیک باید از متخصصان امر کمک گرفته و صحبت‌های آنها شنیده شود.

به گزارش خبرانرژی: میر ابراهیم صدیق با بیان اینکه نماینده مردم در مجلس می‌تواند با استفاده از مدیران بومی آشنا به موضوعات خاص و شهری اقدامات منجر به نتایج مثبتی را دراین زمینه انجام دهد ، افزود:

باید از افرادی که در حوزه‌های شهری تخصصی هستند بهره بیشتری گرفت و با کمیته‌ها و کارگروه‌هایی در زمینه‌های مختلف مسایل و مشکلات را به راه حل‌های آن احصا کرد.

صدیق ادامه داد :باید تلاش کنیم اعتماد به مردم بازگردد و بی تفاوتی از بین برود زیرا اگر شهروندان نسبت به آبادانی شهر و استان و کشور بی تفاوت نباشند، می‌توانیم به راحتی به سمت ایران قوی گام برداریم.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان البرز گفت: این تعهد را به مردم می‌دهم که در صورت راه یابی به مجلس شورای اسلامی، از نظرات و ایده‌های مشاوران برای آبادانی شهر و استان استفاده و به مردم نیز رجوع کنم زیرا نگاه من به نمایندگی مجلس، نگاه وکیل و موکل است.

صدیق با اشاره به معضل حاشیه نشینی در استان و با اشاره به اینکه باید راه حل اساسی برای حل مهاجرت پذیری استان داشت و در این زمینه از نقطه نظرات صاحبنظران بهره برد؛  ضمن اینکه اگر برخی از علل دراین زمینه از جمله وجود زندان‌ها را داشتیم ولی در حال برطرف شدن است .

وی با اشاره  به اینکه بخشی از حاشیه نشینی‌ها هم به دلیل مشکلاتی از جمله گرانی مسکن و نداشتن آن است که متاسفانه طرح‌های دولت‌های مختلف نیز در این زمینه به خوبی پیش نرفت،

گفت: اجرای طرح مسکن ملی جوانان با کمک بخش خصوصی تا حدودی می‌تواند در این زمینه موثر باشد، بدین صورت که دولت زمین‌هایی را در اختیار تعاونی‌های ثبت شده قرار دهد و سازندگان بزرگ آنها را بسازند.

وی با بیان اینکه با فرهنگ سازی و استفاده از امکانات عمومی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم می‌توان به حل مشکل کمبود آب کمک کرد، افزود: کشور با کم آبی مواجه است اما استان البرز و شهرستان کرج بی آب نیست، باید مدیریت آب را دراین زمینه به جد دنبال کرد .

صدیق ، ساماندهی فاضلاب را از جمله راهکارهای موثر دراین زمینه خواند و افزود: اگر حق آبه ای که برای کشاورزی استفاده می‌شود در زمینه شرب استفاده و فاضلاب نیز ساماندهی شود، کمی از مشکلات کاهش می‌یابد. و حفر چاه نیز باید به صورت قانونمند انجام شود.

لازم به ذکر است میر ابراهیم صدیق  دارای دکتری علوم سیاسی از دانشگاه تهران بوده و سوابقی همچون

رییس دبیرخانه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، رییس معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، عضویت در انجمن‌ها و مجامع صنفی، دبیر مدیر مسیول فصلنامه علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، عضو وابسته انجمن علوم سیاسی ایران را در کارنامه کاری خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.