حضور مدیرعامل شرکت انتقال گاز در محل حادثه تروریستی خطوط سراسری

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در محل حادثه تروریستی انفجار خطوط سراسری انتقال گاز حضور یافت.

به گزارش خبر انرژی به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی با حضور در محل حادثه تروریستی بامداد روز چهارشنبه (۲۵ بهمن‌ماه) و بررسی میدانی ابعاد انفجار رخ داده، دستورهای لازم را برای مسائل فنی، ایمنی و امنیتی صادر کرد.

وی که به‌طور همزمان مدیریت میدانی بحران پیش‌آمده حاصل از انفجار خطوط لوله سراسری گاز را بر عهده دارد، بر حضور سریع و به‌موقع نیروهای فنی و عملیاتی در محل حادثه و تلاش شبانه‌روزی همکاران برای بازگرداندن خطوط به مدار تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: طی این مدت، با ارتباط مستمر با مدیریت دیسپچینگ و ستاد بحران شرکت ملی گاز ایران و راهبری کمیته بحران شرکت انتقال گاز، همکاران موفق شدند با تغییر آرایش شبکه خطوط لوله، انتقال پایدار و بی‌وقفه گاز به مصرف‌کنندگان را به انجام برسانند.

حسینی افزود: متخصصان شرکت انتقال گاز پیش از این نیز با این گونه خرابکاری‌ها روبه‌رو شده‌اند و از نحوه مواجهه با آن آگاه‌اند و در این فصل سرد با جان و دل در خدمت مردم هستند تا برای رساندن نعمت گاز به مشترکان نهایت تلاش خود را انجام دهند.

بر اساس این گزارش، تعمیرات خطوط لوله سراسری آسیب‌دیده در منطقه ۲ عملیات انتقال گاز (منطقه بروجن) تکمیل شده و با تلاش کارکنان منطقه ۵ عملیات انتقال گاز، تعمیرات دیگر خطوط آسیب‌دیده (منطقه صفاشهر) در مراحل پایانی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.