تولد ققنوس امید از خاکستر تحریم‌ها در آذربایجان غربی

به گزارش خبر انرژی : المیرا نوری/ آذربایجان غربی| قطار پیشرفت در این کشور اساطیری چنان در حرکت است که گوی رقابت را از بسیاری از کشورهای توسعه یافته و مدرن رباییده و آن‌ها را با نگاه حیرت زده ایرانی قوی، مواجه ساخته است.

تولد ققنوس امید از خاکستر تحریم‌ها در آذربایجان غربی، با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران و قطع روابط اقتصادی بسیاری از کشورها با آن، چرخ اقتصاد و پیشرفت در آن از حرکت باز نایستاده و همچنان به چرخش خود ادامه می‌دهد، چرا که میلیون‌ها ایرانی با عشق به وطنشان همچنان پای آن مانده، به ایرانی پر افتخار امید دارند و روز به روز بر توانایی‌های آن می‌افزایند.

به گزارش خبر انرژی : المیرا نوری/ آذربایجان غربی| قطار پیشرفت در این کشور اساطیری چنان در حرکت است که گوی رقابت را از بسیاری از کشورهای توسعه یافته و مدرن رباییده و آن‌ها را با نگاه حیرت زده ایرانی قوی، مواجه ساخته است.

تکه‌ای از کشور پهناور ایران با تاریخچه‌ای درخشان از قطار پیشرفت و خدمت‌رسانی عقب نمانده و اتفاقات و اقدامات خوبی را در کارنامه خود دارد.

این استان توانسته است گوی رقابت را نه تنها از دیگر استان‌ها بلکه برخی از کشورهای اروپایی برباید و جوانان این خطه را با واژه های امید و خدمت آشنا سازد.

در وصف گام‌های پیروزمندانه آذربایجان غربی باید بگویم این استان مرزی، انحصارهای شیلی، چک اسلواکی و روسیه را شکسته و چنان در بحث لوله ها و بتن های پلیمری پیشگام شده که آوازه ای نو در جهان به راه انداخته است‌.

موسسه امین واقع در مجتمع خاتم‌الانبیا، نمونه‌ای بارز از پیشرفت و چرخش چرخ صنعت در این استان است که با خالص سازی عناصری همچون سرب، مس و روی و عرضه آن به کشورهای حاشیه خلیج فارس توانسته است بر بطلان تحریم صحه گذارد.

امروز آمریکا میبیند که وقتی ایران را تحریم می‌کند، جوانان آن راهی پیدا می کنند که لوله های اف آر پی را از چنگال حریص و‌مستبدانه آن می ربایند و به کف سوله های ایران می کشانند.

امروز تولیدات کارخانه اروم تریلر در جاده های ایران میچرخند و از دیار باکری‌ها و امینی و هزاران شهید گلگون کفن فریاد میزند، ما نامید نیستیم و به جنگ تورم و اقتصاد تحریم شده می رویم و هر روز که می‌گذرد بیشتر پیروز می شویم
آذربایجان غربی با چندین کارخانه صنعتی ابر قدرت، دل تحریم‌ها را به آتش کشیده و ققنوس اشتغال، ثروت و رفاه را برای مردمانش به ارمغان می‌آورد.

لازم است، جوانان تازه نفس آذربایجان غربی بدانند که در واقع، نگارنده سرنوشت و از آینده‌سازان این خطه هستند بگویم، دل و‌ دیده از اخبار معاندین بشویند و بر ساختن ایرانی آباد همت گمارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.