با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی بیمه‌شدگان بیمه‌های زندگی:

«طرح لیام زندگی» توسط بیمه پارسیان اجرایی شد

به گزارش خبرانرژی ؛ بیمه زندگی نقش مهمی در تأمین اجتماعی و حفظ خانواده‌ها از خسارات مالی دارد و از بسیاری جهات به برنامه‌ریزی مالی افراد مانند بازپرداخت بدهی، جایگزینی ثروت، پس‌انداز نمودن و جایگزینی درآمد کمک می‌کند.

«طرح لیام زندگی» توسط بیمه پارسیان اجرایی شد، شرکت بیمه پارسیان با اجرای طرح لیام زندگی «ارایه بیمه درمان تکمیلی خانواده به بیمه‌شدگان بیمه‌های زندگی و مستمری پارسیان»، ضمن ایجاد پشتوانه مالی مناسب، رفاه حال بیشتری برای هر یک از اعضای خانواده در طول بیمه‌نامه ایجاد نموده است.

به گزارش خبرانرژی ؛ بیمه زندگی نقش مهمی در تأمین اجتماعی و حفظ خانواده‌ها از خسارات مالی دارد و از بسیاری جهات به برنامه‌ریزی مالی افراد مانند بازپرداخت بدهی، جایگزینی ثروت، پس‌انداز نمودن و جایگزینی درآمد کمک می‌کند.

افراد به‌ صورت مستمر با انواع خطرات و عدم قطعیت‌ها مواجه می‌شوند و سعی دارند از این عدم قطعیت‌ها اجتناب کرده یا اقدامات احتیاطی را انجام دهند.

بر این اساس می‌توان گفت که بیمه زندگی، به معنای حفاظت از عدم قطعیت‌های آینده و اطمینان از امنیت مالی است.

سعید گیوه‌چی مطلق، مدیر بیمه‌های زندگی بیمه پارسیان در گفت‌وگو با گویای خبر در خصوص تمهیدات و برنامه‌های بیمه پارسیان برای صدور بیمه‌نامه زندگی گفت: بیمه پارسیان با ارایه یکی از جامع‌ترین محصولات بیمه‌ای در بازار بیمه کشور تحت عنوان بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان، ضمن ارایه پوشش‌های بیمه‌ای متنوع، منافع بیشتری برای بیمه‌گزاران و نیز اعضای شبکه فروش ایجاد نموده است.

این بیمه‌نامه، ضمن ارایه مجموعه کاملی از پوشش‌های بیمه‌ای از قبیل تامین سرمایه در صورت بروز بیش از ۳۰ نوع بیماری مختلف، کاهش اثرات مالی آسیب‌های ناشی از وقوع حوادث، تامین منافع در صورت از کار افتادگی دائم و کامل و کاهش درآمد ناشی از آن و جبران اثرات مالی فوت سرپرست خانواده، امکان سرمایه‌گذاری بخشی از مبالغ پرداختی را برای مشتریان فراهم کرده است.

این شرکت همچنین با سهیم کردن مشتریان در بازدهی سرمایه‌گذاری انجام شده روی اندوخته سرمایه‌گذاری بیمه‌نامه‌ها، اندوخته مطمئنی را برای آنان ایجاد کرده که به صورت یک‌جا یا در قالب انواع بیمه‌های مستمری (مادام‌العمر و مدت معین) به بیمه‌گزار یا ذی‌نفعانی که وی تعیین کرده است، قابل پرداخت خواهد بود. همچنین به جهت ارایه خدمات متمایز به بیمه‌گزاران این مدیریت ارتقای محصولات خود را در اولویت قرار داده است.

تعلق سود مشارکت در منافع متناسب با بازارهای پولی، ارایه پوشش فوت و از کارافتادگی برای بیمه‌گزار در صورتی که بیمه‌گزار و بیمه شده دو شخص متفاوت باشند، افزایش سقف پوشش فوت به هر علت و افزایش سقف پوشش‌های اضافی و بهبود جدول سن و سرمایه از جمله این مزایا هستند.

به علاوه در راستای ارایه خدمات ویژه به بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی، محصول «بیمه زندگی و مستمری جامع آرامش پارسیان» با نحوه پرداخت مستمری به صورت مدت معین و مادام‌العمر اجرا گردیده است و از ابتدای آذرماه سال جاری صادر می‌شود. لازم به ذکر است در زمان دریافت مستمری، بیمه شده همچنان می‌تواند تحت پوشش‌های اضافی فوت به هر علت و فوت بر اثر حادثه باشد.

وی در خصوص اقدامات بیمه پارسیان برای افزایش ضریب نفوذ بیمه زندگی در جامعه اظهار کرد: بیمه پارسیان به تازگی از طرح‌های ویژه خود برای بخش‌های مختلف جامعه با توجه به ویژگی‌های جمعیت شناختی ایشان (سن، جنسیت، شغل و …) رونمایی کرده است.

«طرح ستاره دنباله‌دار پارسیان» ویژه کودکان زیر هفت سال همچنین طرح سکه پارسیان، ویژه دانش آموزان با هدف گسترش و ترویج فرهنگ بیمه‌ای و تمرکز بر بازارهای هدف مختلف، از ابتدای آبان‌ماه سال جاری اجرایی گردید.  تمرکز بیمه پارسیان بر افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ زندگی با معرفی طرح مذکور از این جهت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که والدین با خرید بیمه زندگی برای فرزندان خود از دوران کودکی، می‌توانند گامی موثر در راستای کاهش دغدغه‌های آینده کودکان خود بردارند.

به طور قطع اجرای برنامه‌هایی که موجب تمرکز بیشتر شبکه فروش، بر یک جامعه هدف خاص شود، می‌تواند تاثیر محسوس بر توسعه بازار بیمه‌های زندگی داشته باشد.

این موضوع که بیمه پارسیان قصد دارد با معرفی انواع طرح‌های بیمه‌ای نسبت به ترویج فرهنگ بیمه‌ای در کشور اقدام نماید، حاکی از آن است که از توانمندی خود در این زمینه آگاه بوده و تصمیم دارد با تقویت ابزارهای لازم، بازار بزرگتری را تحت پوشش قرار دهد و پهنه فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

همچنین با توجه به بسترهای موجود جهت انجام فعالیت‌های بازاریابی افراد شاغل در حوزه‌های مربوط به کودکان و دانش آموزان، جذب و توانمندسازی افراد علاقه‌مند به فروش بیمه‌های زندگی و ایجاد درآمد برای ایشان، در دستور کار مدیریت بیمه‌های زندگی قرار گرفته است. پیش‌بینی‌ها مبنی بر آن است که اجرای موفقیت‌آمیز این دو طرح بتواند خدمت ویژه‌ای را به خانواده‌ها، والدین، کودکان و دانش آموزان ارایه نماید.

همچنین بیمه پارسیان طرح ویژه‌ای برای ورزشکاران، داوران و مربیان کشور با نام «فراز زندگی پارسیان» ارایه نمود.

طرح فراز پارسیان که به تازگی به سبد بیمه‌ای محصولات شرکت پارسیان اضافه گردیده است، خدمتی نو از این شرکت پیشرو بیمه‌ای می‌باشد. به طور قطع معرفی این طرح با این ویژگی، جهت ورزشکاران کشور می‌تواند تاثیر بسزایی در گسترش فرهنگ بیمه‌ای در این قشر از جامعه داشته باشد.

با توجه به معضلات ورزشکاران در دوران بازنشستگی، عدم وجود پوشش‌های بیمه‌ای کامل در دوران فعالیت ورزشی و نبود طرح ویژه‌ای برای ایشان در بازار کشور احساس می‌گردید. بیمه پارسیان با در نظر گرفتن دغدغه‌های پیش روی ورزشکاران اقدام به طراحی محصولی ویژه برای ورزشکاران نموده است. امید است که اجرای موفقیت‌آمیز این طرح، آرامش خاطر را برای ورزشکاران کشور فراهم نماید.

مدیر بیمه‌های زندگی بیمه پارسیان ضمن معرفی «طرح لیام زندگی» در خصوص هدف از اجرای این طرح اعلام کرد: امروزه با توجه به هزینه‌های هنگفت درمانی، نیاز به چتر حمایتی در زمان بروز بیماری و حتی جهت پیشگیری از آن بیش از پیش احساس می‌شود.

بسیاری از افراد در مشاغلی فعالیت می‌نمایند که امکان بهره‌مندی از بیمه‌های تکمیل درمان گروهی را ندارند. از آن‌جایی که حفظ نشاط و تندرستی و کاهش دغدغه افراد در جهت جبران هزینه‌های درمانی، آسایش خاطر بیشتری برای ایشان فراهم می‌نماید، شرکت بیمه پارسیان با طرح لیام زندگی «ارایه بیمه درمان تکمیلی خانواده به بیمه شدگان بیمه‌های زندگی و مستمری پارسیان»، ضمن ایجاد پشتوانه مالی مناسب، رفاه حال بیشتری برای هر یک از اعضای خانواده در طول بیمه‌نامه ایجاد نموده است.

در واقع طرح لیام زندگی با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی بیمه‌شدگان بیمه‌های زندگی با ارایه خدمات متمایز و نیز افزایش مزیت رقابتی و توان بازاریابی شبکه فروش ارایه گردیده است. ویژگی متمایز این طرح ارایه انواع بیمه‌های درمان تکمیلی با تخفیف حق بیمه تا سقف ۳۵ درصد متناسب با اندوخته سرمایه‌گذاری بیمه‌نامه زندگی ایشان می‌باشد. وی همچنین بازار هدف خاص این طرح را شامل افراد فاقد بیمه‌گر پایه یا بیمه تکمیل درمان از قبیل اصناف و مشاغل آزاد، کارگاه‌ها و شرکت‌های با تعداد نیروی کم و… عنوان کرد.

گیوه‌چی مطلق در مورد سایر ویژگی‌های طرح لیام زندگی گفت: استفاده از کلیه طرح‌های عادی درمان خانواده تا سقف ۲۰ درصد تخفیف در حق بیمه‌ها متناسب با میزان اندوخته بیمه‌نامه برای کلیه بیمه‌شدگان بیمه‌های زندگی و همچنین استفاده از دو طرح VIP درمان خانواده ویژه بیمه‌شدگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری و مستمری با ۳۵ درصد تخفیف از دیگر  ویژگی‌های این طرح می‌باشد.

وی در ادامه افزود: طرح لیام زندگی مشمول تمامی بیمه‌شدگان بیمه‌نامه‌های زندگی و مستمری (اعم از بیمه‌نامه‌های صادره قدیم یا صادره جدید) می‌شود که می‌توانند از مزایای طرح بیمه‌نامه درمان خانواده استفاده نمایند. همچنین شرایط برخورداری از این طرح شامل: داشتن بیمه‌نامه زندگی معتبر نزد شرکت بیمه پارسیان؛ عدم وجود اقساط معوق در بیمه‌نامه‌های خریداری شده؛ حداقل اندوخته سرمایه‌گذاری بیمه‌نامه جهت استفاده از تخفیفات در نظر گرفته شده معادل ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که در صورت وجود تعدد بیمه‌نامه زندگی برای بیمه شده در شرکت بیمه پارسیان، مجموع اندوخته یا حق بیمه برای بیمه شده در نظر گرفته خواهد شد.

‌مدیر بیمه‌های زندگی بیمه پارسیان انواع طرح‌های درمان خانواده (لیام زندگی) را شامل موارد زیر عنوان کرد:

الف) طرح‌های عادی (۵ طرح)

مشتریانی که در حال حاضر دارای بیمه‌نامه زندگی معتبر نزد شرکت بیمه پارسیان بوده می‌توانند با حداقل اندوخته بیمه‌نامه زندگی ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از پوشش درمان خانواده با تخفیفات تعیین شده تا سقف ۲۰ درصد استفاده نمایند.

ب) طرح‌های VIP (2 طرح)

در دو طرح (VIP) بلورین و زرین با ارایه سقف پوشش‌های درمان بهتر، ۳۵ درصد تخفیف بر روی حق بیمه درمان اعطا می‌گردد که متناسب با اندوخته سرمایه‌گذاری به بیمه‌شدگان بیمه‌های زندگی قابل ارایه خواهد بود.

وی همچنین در خصوص میزان فرانشیز طرح گفت: فرانشیز به انتخاب بیمه‌گزار بیمه‌نامه درمان ۲۰ درصد یا ۳۰ درصد می‌باشد و حق بیمه متناسب با فرانشیز تعیین خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات طرح لیام زندگی می‌توانند به وبسایت شرکت بیمه پارسیان و یا شعب و نمایندگان این شرکت در سراسر کشور مراجعه نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.