مدیر هتل نارنجستان بر حمایت از مسئولان از صنعت هتل‌داری تأکید کرد

هتل نارنجستان با موقعیتی بی نظیر در کنار رود ارس

به گزارش خبر انرژی، محبوبیت این منطقه به‌اندازه‌ای است که هر گردشگری که با خرید بلیط هواپیما به تبریز سفر کرده باشد حتماً مسیرش را به سمت جلفا کج می‌کند. علاوه بر مراکز خرید، جلفا جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شناخته شده‌ای هم دارد.

هتل نارنجستان با موقعیتی بی نظیر در کنار رود ارس، هتل نارنجستان جلفا که در جاده کلیسا واقع شده است اوایل سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. جلفا از مناطق آزاد ایران است که به دلیل مراکز خرید خود محبوبیت خاصی بین گردشگران و مسافران دارد.

به گزارش خبر انرژی، محبوبیت این منطقه به‌اندازه‌ای است که هر گردشگری که با خرید بلیط هواپیما به تبریز سفر کرده باشد حتماً مسیرش را به سمت جلفا کج می‌کند. علاوه بر مراکز خرید، جلفا جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شناخته شده‌ای هم دارد.

کلیساهای تاریخی مانند کلیسای سنت استپانوس جزو مشهورترین جاذبه‌های این شهرند. رود ارس دیگر جاذبه جلفا است که با امواج خروشان خود روایتگر تاریخ و حوادثی است که در این منطقه رخ داده است. رود ارس شاید در ظاهر رودی مرزی باشد اما برای اهالی منطقه، ارزش فراوانی دارد تا آنجا که برای آن شعر‌ها و تصنیف‌ها سروده‌اند.

امروزه کنار رود ارس فضاهای سبز و مراکز اقامتی ایجاد شده تا گردشگران نیز شکوه این رود خروشان را از نزدیک تماشا کنند. یکی از مراکز اقامتی نزدیک رود، هتل نارنجستان جلفا است که موقعیت بسیار خوبی از نظر دسترسی به جاذبه‌ها و مراکز خرید جلفا دارد. هتل نارنجستان با اینکه هتلی؟؟؟ ستاره است اما خدمات و امکانات خوبی را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد تا اقامت شان در جلفا به اقامتی خاص و کم نظیر تبدیل شود.

هتل نارنجستان واقع در شهر جلفا مکانی بی نظیر در نوع خود است که با مجموعه‌های تفریحی و پذیرایی فرح بخش، فضاهای اقامتی دلخواه و محیطی آرام در موقعیت ممتاز و زیبای منطقه آزاد ارس فراهم کرده و انتظارات مسافران ومیهمانان به خوبی تامین می‌کند.

 هتلی با چشم انداز زیبا با ویژگی‌ها و امکانات فراوان
محمدرضا حاتمی، مدیر هتل نارنجستان ارس در باره این هتل می‌گوید: ساختمان این هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۲۵ باب اتاق لوکس با امکانات رفاهی مناسب است.

این مجموعه در منطقه خوش آب و هوای ارس در همجواری رودخانه ارس قرار گرفته و دسترسی آسانی به پارک کوهستانی و جاذبه‌های دیدنی و گردشگری آن دارد. به گفته وی، علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی، هتل دارای امکانات جانبی گوناگونی است.

رستوران، کافی شاپ، سونا و جکوزی و مجتمع خرید، از جمله این امکانات است. چشم انداز رویایی ساحل ارس با بهترین دسترسی به مراکز خرید بزرگ منطقه آزاد ارس، و قرار گرفتن در کنار جاذبه‌های توریستی منطقه از دیگر ویژگی‌های هتل نارنجستان جلفا است که توانسته نظر میهمانان گرانقدر خود را به خوبی جلب کند.

 فاصله از هتل نارنجستان جلفا تا اماکن و جاهای دیدنی

فاصله تا مجسمه آنا: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا ژئو سایت گئچی قالاسی: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک مرکزی: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهستان: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا آبشار آسیاب خرابه: ۳۹.۵ کیلومتر

 مشکلات صنعت هتل‌داری را برطرف کنید
مدیر هتل نارنجستان در پایان از مسئولان گردشگری کشور خواست تا با توجه و حمایت بیشتر از صنعت هتلداری در کشور، موانع و مشکلات پیش روی این صنعت مهم در کشور را برطرف کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.