همکاری فدراسیون کشتی و آبفای تهران در زمینه مدیریت مصرف آب

به گزارش خبرانرژی به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مدیرعامل این شرکت با حضور در خانه کشتی، ضمن بازدید از تمرینات ملی‌پوشان کشتی و تکریم شهدای گمنام این رشته ورزشی پهلوان‌پرور، با "علیرضا دبیر" رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و شرکت آب و فاضلاب استان تهران در زمینه مدیریت مصرف آب همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرانرژی به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مدیرعامل این شرکت با حضور در خانه کشتی، ضمن بازدید از تمرینات ملی‌پوشان کشتی و تکریم شهدای گمنام این رشته ورزشی پهلوان‌پرور، با “علیرضا دبیر” رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، محسن اردکانی ضمن تبریک افتخارآفرینی‌های ملی‌پوشان کشتی ایران و خداقوت به دست‌اندرکاران و ورزشکاران این رشته ورزشی پرمدال، از آمادگی شرکت آبفای تهران برای همکاری با فدراسیون کشتی جهت ارائه خدمات مطلوب و مناسب در زمینه تامین آب شرب سالم و خدمات جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب در مجموعه خانه کشتی خبر داد.

رئیس فدراسیون کشتی نیز در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از حضور مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران و هیات همراه در خانه کشتی و بازدید از تمرینات ملی‌پوشان کشتی ایران، آمادگی این فدراسیون را جهت هر گونه همکاری برای ترویج پیام‌های مدیریت مصرف آب در فضاهای ورزشی مربوط به این رشته ورزشی در جریان رقابت‌های داخلی و بین‌المللی اعلام کرد.

علیرضا دبیر که فرزند مرحوم “رکن‌الدین دبیر” همکار بازنشسته شرکت آب و فاضلاب منطقه چهار شهر تهران است، گفت: پدرم به توصیه جهان پهلوان تختی وارد فعالیت در حوزه صنعت آب و فاضلاب شد و معاش از حرفه مقدس سقایی خیر و برکت زیادی را در زندگی خانواده ما فراهم کرد.

وی تصریح کرد: فدراسیون کشتی و کشتی‌گیران آماده هستند به عنوان سفیران و مروجان فرهنگ مصرف بهینه آب، مدیریت مصرف این کالای حیاتی را در رقابت‌های داخلی و خارجی ترویج کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.