رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال فردا برگزار می شود

به گزارش خبرانرژی به نقل از انجمن صنفی مدیران رسان، رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال با موضوع چالش ها و روش های درآمدزایی از رسانه های دیجیتال به سردبیری رحیم کرمی روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۹:۰۰ در سالن کوشک باغ هنر در محوطه تپه‌های عباس‌آباد برگزار خواهد شد.
رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ با حضور اساتید برجسته و مطرح حوزه های رسانه، دیجیتال مارکتینگ و فروش اجرا می شود. به گزارش خبرانرژی به نقل از انجمن صنفی مدیران رسان، رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال با موضوع چالش ها و روش های درآمدزایی از رسانه های دیجیتال به سردبیری رحیم کرمی روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۹:۰۰ در سالن کوشک باغ هنر در محوطه تپه‌های عباس‌آباد برگزار خواهد شد. رضا گلشنی، آقای فروش ایران، جواد نبوتی، صاحب امتیاز و مدیر مسئول صفحه اقتصاد، اسماعیل نورمحمدی، بنیانگذار کیوردچی و تقی مولوی، هم بنیانگذار شرکت اینتن از سخنرانان این رویداد هستند. پنل تخصصی رویداد پنل رویداد با مدیریت محسن غلامپور و با حضور حمیدرضا محمودی، مدیرعامل فست کلیک (طاووس)، مجید منوچهری، جانشین مدیرعامل افیلیو و هادی شریفی، مدیرعامل رپورتاژ ادز برگزار می شود. اهداف رویداد انتقال تجربیات موفق در رسانه داری، ارائه روش های موثر فروش در رسانه ها، چگونگی کسب جایگاه اول در گوگل و پرداختن به تمامی مواردی که امروزه رسانه های دیجیتال برای باقی ماندن در بازار پر رقابت موتورهای جستجو نیاز دارند، از اهداف اساسی برگزاری این رویداد هستند.

در رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال چه می گذرد؟

این رویداد در دو بخش برگزار می شود: در بخش اول رویداد، رحیم کرمی از چالش ها و روشهای درآمدزایی یک رسانه مستقل خواهد گفت و پس از آن رضا گلشنی، آقای فروش ایران درباره تکنیک های موثر فروش در رسانه با مخاطبان به گفتگو می پردازد. در پایان این بخش یک پنل تخصصی با مدیریت محسن غلامپور و حضور مدیران پلتفرم های بزرگ کشور در حوزه درآمدزایی رسانه ها برگزار میشود. در بخش دوم رویداد، جواد نبوتی به سوالات پرتکرار مدیران رسانه در حوزه بیمه و مالیات پاسخ میدهد و اسماعیل نور محمدی از فرمول برنده در بازار پررقابت گوگل می گوید. در پایان این بخش تقی مولوی از تجربیات سالها همکاری اش با رسانه ها به عنوان مشاور سئو خواهد گفت.

حامیان این رویداد

کلیک، بلیت مستر، کیوردچی، محتوا مارکتینک، انجمن صنفی مدیران رسانه های کشور، رپورتاژ ادز و وبمستر سلام از حامیان رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال هستند. ثبت نام در رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال از طریق وب سایت بلیت مستر می توانید جهت حضور در این رویداد ثبت نام کنید. کد تخفیف اعضای انجمن مدیران رسانه و مدیران پایگاه های خبری: anjoman نشانی رویداد: بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید حقانی، بلوار حبیبی، بلوار کتابخانه ملی- سالن کوشک باغ هنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.