یکی از دانه‌درشت‌های لیست بدهکاران بانکی، شرکت مخابرات ایران است

مخابرات ۲۰ هزار تومان به هزینه قبوض تلفن ثابت، حتی خطوطِ بدون مکالمه

به گزارش خبرانرژی به نقل از اقتصاد سالم: تعدادی از مخاطبان در تماس با این پایگاه خبری اعلام کرده‌اند که در جدیدترین قبوض صادره از سوی شرکت مخابرات ایران برای خطوط تلفن ثابت آنها؛ به یکباره حدود ۲۰ هزار تومان به هزینه‌های قبوض اضافه شده است.

مخابرات ۲۰ هزار تومان به هزینه قبوض تلفن ثابت، حتی خطوطِ بدون مکالمه،‌ شرکت مخابرات ایران بدون اعلام عمومی و همگانی و هیچ توضیحی در جدیدترین قبوضِ صادره برای خطوط تلفن ثابتِ مشترکان مبلغ ۲۰ هزار تومان معادل ۲۰۰ هزار ریال به هزینه‌های قبوض مشترکان حتی برای خطوطِ بدونِ مکالمه، اضافه کرده است.

به گزارش خبرانرژی به نقل از اقتصاد سالم: تعدادی از مخاطبان در تماس با این پایگاه خبری اعلام کرده‌اند که در جدیدترین قبوض صادره از سوی شرکت مخابرات ایران برای خطوط تلفن ثابت آنها؛ به یکباره حدود ۲۰ هزار تومان به هزینه‌های قبوض اضافه شده است.

یکی از مخاطبان می‌گوید روز گذشته (دوشنبه ۲۵ مهرماه) در همین رابطه به شرکت مخابرات مراجعه کرده و یکی از متصدیانِ مربوطه در پاسخ اعلام کرده که “از ماهِ اخیر مبلغ ۲۰ هزار تومان به قبوض تلفن ثابت تمام مشترکان شرکت مخابرات اضافه شده است”.

یکی از مخاطبان پایگاه خبری “اقتصاد سالم” می گوید:” ما در خانه ۲ خط تلفن ثابت داریم که یکی مختص اینترنت ADSL است و هیچگونه مکالمه ای با آن نداریم و تا پیش از این در قبض صادره تنها مبلغ ناچیزی هزینه ی آبونمان برای این خطِ تلفن صادر می‌شد اما در جدیدترین قبضِ صادره؛ ناگهان ۲۰ هزار تومان به مبلغِ قبض این خط هم اضافه شده بود که وقتی به شرکت مخابرات مراجعه و موضوع را پرس و جو کردم، اعلام کردند از این ماه مبلغ ۲۰ هزار تومان به حسابِ تمامِ خطوط تلفن ثابت حتی اگر از آنها استفاده نشود هم اضافه شده است”.

این وضعیت در حالی ست که شرکت مخابرات ایران تا کنون هیچ توضیحی در این رابطه نداده و مشخص نیست مبلغ ۲۰ هزار تومانِ اعلامیِ مخاطبان بابتِ چه خدمات جدیدی به قبوض تلفن ثابت مشتریان اضافه شده و آیا در این زمینه مجوزهای لازم از نهادهای نظارتی و بالادستی اخذ شده یا نه.

پایگاه خبری “اقتصاد سالم” آماده دریافت و انتشار توضیحات شرکت مخابرات در این رابطه است.

یکی از دانه‌درشت‌های لیست بدهکاران بانکی، شرکت مخابرات ایران است

روزنامه هم‌میهن ابربدهکاران بانکی و مقدار بدهی آنان را لیست کرد؛ در این لیست اسامی سازمان صداوسیما، شرکت مخابرات ایران، هواپیمایی ماهان و بانک‌هایی چون دی و آینده به چشم می‌خورد.

یکی از دانه‌درشت‌های لیست بدهکاران بانکی، شرکت مخابرات ایران است. مخابرات از چهار بانکی که لیست معوقات‌شان را اعلام کرده‌اند تسهیلاتی دریافت کرده که عمدتا معوق شده است.

مجموع بدهی معوق‌شده مخابرات با زیرمجموعه‌ها و وابستگان به یک‌هزار و ۸۳۸ میلیارد تومان رسیده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.