کار فرهنگی و رسانه‌ای در همایش فرصت کودکی

رونمایی از آزنیک و موچولو در هتل المپیک

به گزارش پایگاه خبری خبرانرژی: این پایگاه خبری به شماره ثبت ۹۱۶۶۹ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه اجتماعی، فرهنگی فعالیت می کند.

در مراسم همایش “فرصت کودکی” از پایگاه خبری”آزنیک” و اولین عروسک نمایشی سندرم داون جهان با نام “موچولو” در روز دوم مرداد ماه با حضور هنرمندان و فعالین حوزه مسئولیت های اجتماعی، در هتل المپیک رونمایی شد. همچنین در این مراسم از مرضیه برومند و رضا فیاضی هنرمندان حوزه کودک تقدیر و تشکرنیز به عمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری خبرانرژی: این پایگاه خبری به شماره ثبت ۹۱۶۶۹ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه اجتماعی، فرهنگی فعالیت می کند.
پایگاه خبری “آزنیک” به انتشار اخبار کودکان و نوجوانان می‌پردازد و نگاه ویژه‌ای به اخبار مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه کودکان و نوجوانان دارد.

درمراسم رونمایی این پایگاه خبری عنوان شد؛ آزنیک قصد دارد با رسالت ارتقاء سطح آموزش خانواده‌ها، کودکان و نوجوان کشور و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ قضاوت‌زدایی ازنگاه خانواده‌ها و کودکان با تلفیق علم نوین روانشناسی و تکنولوژی آموزشی با هنرهای نمایشی درعرصه رسانه‌های خبری فعالیت کند.
درادامه مراسم رونمایی از پایگاه خبری آزنیک، مدیران این پایگاه خبری اعلام کردند که “آزنیک” برآن است تا اخبارسازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های فعال درزمینه مسئولیت اجتماعی را برای خانواده‌ها انتشار دهد .
در پایگاه خبری “آزنیک” بخش های متنوعی در قالب گفتگو با کارشناسان متخصص حوزه‌روانشناسی و تربیتی کودک، آموزش‌های متنوع در قالب نمایش، معرفی،تحلیل و نقد انمیشن های روزدنیا، بخش نمایشی عروسکی خاله آزی و موچولو، معرفی کتاب، بخش مستندهای مربوط به کودکان و نوجوانان و اخبار به چشم می‌خورد.
همچنین درمراسم همایش “فرصت کودکی” از اولین عروسک نمایشی سندرم داون جهان با نام “موچولو” رونمایی گردید.
در روند ساخت این عروسک از نظرات کارشناسی مددکاران کانون سندروم داون ایران و تجربیات ارزنده پوراندخت بنیادی مدیرعامل این کانون و همچنین راهنمایی‌های مرضیه برومند هنرمند مطرح عرصه نمایش عروسکی استفاده شده است.
در ادامه این مراسم به پاس زحمات یک عمرتلاش صادقانه درزمینه هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ازمرضیه برومند و رضا فیاضی تقدیر و تشکر شد و به رسم یاد بود لوح تقدیر تقدیم این هنرمندان گردید.
در همایش ” فرصت کودکی ” دکتر محمد حاتمی رئیس نظام روانشناسی و مشاوره ایران، دکتر نازنین حبیبی مدیر گروه تخصصی بخش کودک و نوجوان انجمن ازدواج و خانواده ایران، دکتر شیوا دولت آبادی رئیس هیئت مدیره انجمن روانشناسی ایران و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق کودکان و پوراندخت بنیادی مدیر عامل کانون سندروم داون ایران برای مهمانان سخنرانی کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.