کنتورهای گاز باید هوشمند شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات پل ارتباطی با دیگر واحدهای عملیاتی است که نقش اساسی، محوری و جدایی‌ناپذیر در انجام پروژه‌ها و ارتباط واحدها با یکدیگر در سطح شرکت دارد.

به گزارش آژانس خبری انرژی، شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران نوشت: مجید چگنی در دیدار با مدیر و رؤسای امور فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی، می‌تواند در تقویت ظرفیت زیرساخت‌های مخابراتی بسیار مؤثر باشد؛ نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: مدیریت‎ها و واحدهای ستادی همیشه باید نیازمندی‎های خود را در بخش فناوری به‌عنوان یک متقاضی به مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام و مدیریت فاوا نیز موظف است پس از انجام بررسی‌های لازم، نسبت به اجابت درخواست اقدام کند.

معاون وزیر نفت در امور گاز پس از استماع گزارش مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پیرامون اقدام‌های شاخص و برنامه‎های اساسی پیش رو در حوزه‎های مختلف فاوا گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای توسعه زیرساخت‌های مراکز داده، سیستم ویدئوکنفرانس، سیستم دورکاری، گذرگاه سرویس‌های سازمانی (ESB)، سیستم جامع اطلاعات مکانی، توسعه مکانیزاسیون فرآیندها (سورین) و اقدام‌های انجام‌شده یا برنامه‎های پیش رو در حوزه سیستم‌های پرسنلی و حقوق و دستمزد، از عمده کارهای مورد توجه و مهم این مدیریت بوده که بسیار تحسین‌برانگیز است.

چگنی در پایان بر هوشمندسازی کنتورهای گاز و سیستمی کردن کارها همراه با کار گروهی تأکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *